Zgłoszenia wewnętrzne
Na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) w Lasach Miejskich – Warszawa obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych wprowadzona Poleceniem służbowym nr 61/2024 r. Dyrektora Lasów Miejskich – Warszawa z 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Lasach Miejskich – Warszawa.
W związku z Procedurą, mają Państwo prawo zgłoszenia naruszenia prawa polegającego na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, we wszystkich dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1 ustawy.
Jak dokonać zgłoszenia?
Zgłoszeń można dokonywać za pomocą następujących środków komunikacji:
- na adres email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - na adres korespondencyjny: Lasy Miejskie – Warszawa ul. Korkowa 170A, 04-549 Warszawa z dopiskiem „nie otwierać – do rąk własnych komisja ds. naruszeń”;
- na adres korespondencyjny jeżeli zgłoszenie dotyczy członka komisji: Lasy Miejskie – Warszawa ul. Korkowa 170A, 04-549 Warszawa z dopiskiem „Do rąk własnych Dyrektora”;
Skład Komisji ds. naruszeń
- Michał Babicz - przewodniczący
- Ewelina Łuniewska - członek
- Marcin Strączyński - członek
Dane osobowe
Informujemy, że Państwa dane osobowe przekazane w związku ze zgłoszeniem sygnalistycznym nie podlegają ujawnieniu nieupoważnionym osobom, chyba że ujawnienie takie następuje za wyraźną zgodą sygnalisty, bądź ich ujawnienie jest koniecznym i proporcjonalnym obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa.